21 فروردین

مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست . . .

 تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق
لبخند مهربان تو جان در تنم دمید
فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو
دست نوازش تو به فریاد من رسید

 

بچه ها  بیاید امروز که روز مادره هممون یکم از اذیت کردنشون دست بکشیم وقتی میگن اتاقتو جمع کن وقتی میگن درس بخون وقتی مییگن چایی بیار یا هر چیزه دیگه ای یکم کمتر غر بزنیم هرچقدر هم با مادرامون دعوا کنیم ذره از عشق هیچ کدوممون کم نمیشه 

بیاید امروز که روزشونه هممون یه جمله طلایی بهشون بگیم تا بدونن همیشه و همیشه قدرشون و میدونیم 

"دوستت دارم مادر"

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها



این نظر توسط گلی در تاریخ 1394/1/21/5 و 21:07 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

وبلاگت خیلی قشنگه و مطالب خیلی خوبی داره
پاسخ: مرسی عزیز دلم


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: